zaterdag 26 maart 2011

KohlPencil van Miss Helen

Vandaag een review over de Kohl potloden van Miss Helen. Ik heb er zelf 3.






Dit zijn de drie kohl potloden. Wit: nummer 26. Zwart: nummer 21.  blauw: Nummer 25.

Dit is de zwarte. Ik vind deze zelf heel fijn en gebruik hem elke dag. Dan trek ik een lijntje rond me hele oog. Je ziet hem goed en hij geeft meteen een goeie dikke lijn, en hij blijft goed zitten.

Dit is de witte hij is wel fijn je ziet hem ook goed en hij blijft goed zitten.



 

Dit is de blauwe ik vind zelf deze het mist fijn. Omdat: Als je hem op je ooglid doet moet je er vaak
overheen tot je hem echt goed ziet.  


 


Ik zelf vind dus de blauwe het mist fijn maar de zwarte is een echte aanrader!

Ik heb ze gekocht bij de Hema. En ze kosten volgens mij € 1.50

 
Xoxo Iris..! 

Geen opmerkingen: